dilluns, 16 d’abril del 2012

Cap de Setmana de Bici

Aquest a estat el primer cap de setmana de bicicleta de carretera d'aquesta temporada.

Desprès del fantàstic clínic de Compex, del sopar i de les copes i farra posterior al Musgo i al Bikini, amb tota la família Dragona, toca començar a entrenar ja amb la "flaca", que aviat arribaran las Tris i alguna cosa decent tindrem que fer.

Dissabte per la tarda sortim per Sant Cugat amb la Isa i la Judit, a fer-las rodar una estoneta i que practiquin els canvis de pinyons i plats. Desprès d'uns inicis dubitatius per part de la Isa, les dues van agafant ràpid el tema i es comencen a picar entre elles i acabem fent una sortideta molt interessant d'uns 30 km a uns ritmes mes que acceptables. Les dos estan fetes unes grans competidores i el tema de la bicicleta de carretera ho estan agafant molt ràpidament. Ara es questio de fer molts i molts km. i que vagin agafant confiança en rodar i sobretot en pujar i baixar de la bici en marxa, per poder fer unes transicions el mes rapides possible i sense perill de caure.





Diumenge pel mati baixo sol al Prat a fer una bona tirada, amb ganes de conèixer que tal s'entrena pel Prat amb la bicicleta. El dia de la Triatló per equips del Prat vaig veure que tenia unes rectes molt interessants i que podia ser un bon lloc per rodar a rimes alts. Fa un dia solejat però massa vent, cosa que fa que pedalar costi molt mes de lo habitual. Al final acabo fent uns 45 km a un ritme prou alt, encara que hi han trams en que em costa molt agafar bones velocitats pel vent, però principalment perquè encara no estic gaire en forma en bicicleta, que sempre a estat el segment que mes m'ha costat. 
No entenc com puc anar relativament be en MTB i tan clavat en bicicleta de carretera. Però en fi, imagino que tot es questio d'entrenament.
Al final del entrenament en bici, faig uns 25 minutets de running, per començar també a acostumbrar les cames a les transicions. La veritat es que volia córrer una mica mes, però m'ha costat molt el running desprès de la bici.

En resum, m'ha agradat molt entrenar pel Prat i segur que tornaré a baixar per repetir el recorregut.
Ara toca entrenar a córrer una mica, que diumenge vinent tenim Bombers i anirem a fer MMP.

Salut


2 comentaris:

  1. A veure, la Judith i jo tenim unes qualitats innates per fer esport, el que passa que no estem explotades, pero amb el nostre entrenador Carles em molta paciencia,( perque em demana cosas una mica dificils).... em poc temps serem impresionants....

    ResponElimina
    Respostes
    1. sou dos diamants en brut i m'encanta com us piqueu jejeje

      Elimina