dimecres, 25 de juliol del 2012

Triatló Sprint de la Vila

Vaig a fer 4 línies sobre la Triatló Sprint de la Vila, que vaig fer aquest proppassat diumenge.
Primer de tot, dir que aquesta Triatló li tinc una especial simpatia, perquè va ser la primera Triatló que vaig fer l'any 2010 i aquesta era la tercera vegada que hi participava. Però potser també serà l'ultima perquè esta massa massificada i es molt agobiant la quantitat de gent que hi participa. Tenim un munt d'alternatives pertot arreu molt menys massificades que aquesta, però, en fi, no deixa de ser la Triatló d'estiu de Barcelona.
Aquesta vegada us ho resumiré molt esquemàticament, perquè ja m'esplaiaré en els detalls, en el pròxim post, que serà el del meu debut en la especialitat olímpic a Andorra, del proper diumenge.
La Vila va anar així:

SWIM
Vaig sortir en la cinquena sortida, cosa que vol dir que ja s'havia aixecat molt de vent i que havien unes corrents fora de l'espigo molt considerables i que fèien que el segment fos mes difícil que a primera hora del mati. Van allargar la natació fins als 1100 metres sense previ avis, cosa que per mi era bo en principi, perquè es on vaig millor. Va ser un segment dur i complicat per la corrent i l'onatge, però el vaig fer amb força dignitat, acabant en el lloc 364 amb un temps de 22,30. Crec que ho podria haver fet millor, però per això tinc que millorar l'orientació en la natació en el mar, perquè veig que perdo massa temps fent esses per trobar la línia mes recta. Necessito practicar molt mes al mar, però no em puc queixar del resultat obtingut. A mes, no vaig pillar cap medusa.
Nota que em poso: 7 pelat

BIKE
Aquest es el meu punt feble i així es va demostrar, tot i que jo vaig sentir-me prou be i pensava que havia anat prou ràpid. Però després veient els resultats no va ser així, ja que vaig fer el lloc 1231 amb un temps de 34,06. També es veritat que vaig fer els 20 km tot sol i que en cap moment vaig poder-me ajuntar amb cap grup, perquè no n'hi havien, ja que la majoria havien sortir en les anteriors sortides i jo nomes vaig trobar un mínim de gent rapida a la primera volta. A la segona era un desert la carretera i no es podien formar grups. Tothom m'ha insistit de l'importància d'agafar un bon grup i jo vaig fer-la tot sol. Però tot i això, tinc que millorar moltíssim.
Nota que em poso: 4 justet


RUN
Molt content del segment de running, on vaig estrenar les noves Zoot Kiawe, que em van anar fantàstiques. vaig fer-ho de menys a mes, acabant rapidisim l'ultim kilòmetre en la possició 450 amb un temps de 21,28. En tot el segment no em va passar ningú i jo vaig avançar, com a mínim, a 30 persones. Estic molt content del meu rendiment corrents, que es al sector on he fet una major progressió des de que estic als Dragons. Repeteixo, molt bones sensacions, vaig anar ràpid i vaig acabar molt be. Content.
Nota que em poso: 8.


Resumint, un altre Triatló al sac, amb un temps total de 1h 22m 42s i acabant en la possicio 516, que hagués i tinc que millorar, si entreno mes amb la bici (tampoc puc demanar gaire mes si he sortit 7 o 8 vegades en la meva vida en bici de carretera). Si aconsegueixo arribar en posicions similars en bici que en els altres dos segments, crec que faria un bon salt de qualitat en tot, o sigui, que toca entrenar mes i millor.
I ara ens espera el debut a l'Olimpic d'Andorra, que serà el segon repte que tenia marcat aquest any, després de la Marató de BCN, o sigui, que som-hi i sempre endavant.



4 comentaris:

  1. Tete Andorra ho faras molt bé.....

    ResponElimina
  2. Andorra te espera campeón!!! Y no te pongas nota!!! con la progresión que llevas el año que viene tendrán que ser todo 10´s!!!!!
    Viviré tu debut olímpico como si fuera el mío!!! A por tu reto!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias majo....este domingo lo petamos en Andorra.
      A topeeeeee Joako

      Elimina