dilluns, 25 de març del 2013

Ja hi tornem


Avui estic especialment content perquè tal com diu el títol de l'entrada, ja hi tornem.

I ja hi tornem, piano piano, a fer el que amb diferencia mes m'agrada, que es nedar. Avui he tornat a fer esport desprès de quasi dos mesos parat per la maleïda (podria posar puta, però no ho posaré) ciàtica. I he tornat encara que no estic del tot recuperat i continuo amb dolor a l'esquena i a la cama, però tinc el permís del metge i del fisio per començar a posar-me en remull i nedar una mica, cosa que també ajudara a la recuperació, esperem.
Han estat 2000 metres, entre esquena i crol (prohibit braça i papallona), que m'han sentat de faula. A dins de l'aigua tot es veu millor i, encara que em feia mal al voltejar i fer peus, el dolor era suportable i he fet el primer test millor del que m'esperava.

Molt content de poder tornar a la piscina, el lloc on em trobo mes a gust, en comparació amb estar sobre una bicicleta o sortir a córrer pels carrers asfaltats o per pistes de muntanya. L'aigua es el meu lloc preferit, esta clar.
Veure'm com evolucionem els propers dies, encara que si puc continuar nedant, ja em donaré per satisfet.

Seguim la recuperació, poc a poc, però seguim endavant.

4 comentaris:

  1. Coño! ayer te había hecho comentario pero no ha salido... en fin, me alegra muchísimo escuchar tan buenas noticias y me motiva aun más pues en dos días te tengo detrás dando guerra!! Un abrazo!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Joako.
      Esto esta siendo mas largo de lo que me imaginaba, pero poco a poco voy mejorando y a ver si puedo llegar al Stage en condiciones de dar guerra.
      Un abrazo crack

      Elimina
  2. Probablement t'anirà bé, fins i tot per reduir el termini per tornar a córrer.
    Pau

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això espero Pau...la natació es ideal per l'esquena...despres afegirem a poc a poc una mica de bici

      Elimina